събота, 2 януари 2016 г.

novinite

Джена сменя рожденото си име, чувства се по-добре с псевдонима





Джена потвърди слуховете, че ще смени рожденото си име с творческия си псевдоним, с който изгря звездата й като изпълнител на "Пайнер".
Изпълнителката сподели, че делото по промяна на името ще отнеме няколко месеца, но вече е предприела необходимите стъпки. "От много години го обмислям. Това решение го взех може би преди две години, дори съм започнала такова дело, което догодина ще се състои. По-бавно се случват тези неща в нашата държава. Най-вероятно след няколко месеца името ще бъде заменено и в документите ми. Аз се чувствам Джена, не мога да живея с двете имена. Така се чувствам добре, така ми е по-приятно и семейството ми така ме нарича" - издава тя в "Звездно".


Джена заплашва Пайнера, иска титлата "Певица на годината"



Джена май ще се окаже поредната певица, която напуска потъващия кораб Пайнер. Певицата е дълбоко обидена на шефа си Митко Димитров и му е поставила сериозен ултиматум, пише hotarena.net.
И този път Повелителя на пайнерките няма да може да се отърве с няколко хилядарки, а ще трябва да удържи на думата си. След като миналата година Димитров прецака Джена и не я направи Певица на годината, този път фурията е категорична: "Или ми даваш титлата, или си тръгвам!".

Джена отива на съд



Изпълнителката е взела странно решение и ще се бори сама в съдебната зала, за да постигне желанието си.
Джена е решила да се откаже от истинското си име Десислава и да впише артистичния си псевдоним в личната си карта. Решението си оправдавала с факта, че всички я знаят като Джена и че с това име й е провървяло в живота и е станала известна, пише столичен всекидневник.
Певицата настоявала дори и родителите й да я наричат Джена, а не Деси. „Преди си харесвах истинското име, но вече не и затова взех решението да го сменя. Всички ме знаят като Джена. Звучи по-оригинално, а името Десислава носят много жени“, разсъждавала чалгаджийката.

Джена падна от сцената (видео)


Фолк певицата Джена претърпя неприятен инцидент по време на предизборен концерт в Русе.

Докато се раздаваше на сцената, в един момент фолк фурията пропадна в прогнилите дъски под краката й.

В живота на човек има възходи и падения. Важното е обаче да може да се изправи и да продължи.




Джена падна от сцената (видео)

Няма коментари:

Публикуване на коментар